2024 Nissan GTR: New Nissan GTR Full-Blown Electric Review. Как сообщило японское издание Best Car Web, будущий Nissan GT-R поколения R36 станет развитием нынешней модели R35. Будущий Nissan GT-R поколения R36 станет развитием нынешней модели R35. В середине сентября компания Nissan выпустила новую версию GT-R T-spec.
Новый Nissan GT-R R36 будет выглядеть так: первые изображения
Nissan GT-R R36 2022: подробности о новом спорткаре | АвтоСлучай! | Дзен | Смотрите видео онлайн «2024 Nissan GTR R36 NISMO Walk-around» на канале «Ниссан: инновации на до» в хорошем качестве и бесплатно, опубликованное 22 февраля 2024 года в 17:28, длительностью 00:02:08, на видеохостинге RUTUBE. |
2022 Nissan GT-R - A Complete Review, Pricing & Specs | Nissan gtr r36. |
Please Let The R36 Nissan GT-R Look Something Like This | Carscoops | Nissan GTR 36 2024. There's no information about the specs of the updated GT-R. |
Nissan GT-R R36 concept 2020 | The second coming of the 21 st century Nissan GT-R, to be coded R36, is being foretold by this, the Nissan Hyper Force Concept, debuting for the first time at the 2023 Japan Mobility Show. |
Nissan GT-R Final Edition завершит карьеру модели через два года — ДРАЙВ | В пресс-релизе Nissan Australia, касающемся GT-R 2022 года, управляющий директор регионального подразделения Адам Патерсон подтвердил, что высокопроизводительная машина подаст заявку в Down Under. |
Nissan и разработчики Gran Turismo показали концепт электрического GT-R: киперпанк и 1 МВт мощности
Японские журналисты уверены, что уже в базовом исполнении суперкар нового поколения сможет порадовать высокой производительностью — около 600 л. К слову, у модели нынешнего поколения такую мощность имеет лишь топ-версия Nismo. Еще одним новшеством должно стать доработанное шасси, но здесь принципиальных изменений ждать опять же не стоит — разработчики ограничатся лишь незначительными корректировками. Интересно, что отказаться от планов по выпуску гибридного ГТ-Р японцы решили по финансовым причинам — разработка электрифицированного суперкара оказалась чересчур дорогой. Заметим, что за счет широкого ассортимента гибридных и электрических моделей Ниссану удалось снизить средний уровень выбросов C02 по модельному ряду, а значит компания сможет вписать новое бензиновое купе в ужесточенные эконормы. Ожидается, что нынешний Nissan GT-R R35 будет снят с конвейера в 2022 году, а в двадцать третьем на рынок выйдет модель в новом кузове. За это время главный конкурент в лице 911 Porsche претерпел изменения, а Nissan не получил каких-либо модификаций. По официальной информации известно, что работа над новой модификацией автомобиля Nissan ведётся уже с 2018 года. Было объявлено, что презентация будущего автомобиля состоится уже в ближайшее время. То, что спорткар ушел с большинства рынков, стало следствием того, что в скором времени новинка выйдет в свет. Также высокий уровень вредных выбросов послужил немаловажной причиной ухода автомобиля с рынков продаж.
Однако, компания не планирует пока отказаться от ДВС. С этой целью клиентам будет предложен выбор, поскольку многие покупают данный автомобиль из-за его разгона до сотни за 2,6 секунды. Автомобиль будет также иметь двигатель от Nissan Z.
These stricter rules and regulations were bound to make things worse for any super sports car, including the GT-R.
But for Nissan, the main concern is to balance the creation of a sleek car that meets environmental regulations while maintaining its reputation for producing fast sports vehicles. It, therefore, made sense why Nissan had to ditch the hybrid powertrain originally designed for the R36. Besides, there are other reasons why Nissan might have decided to stick with its gasoline turbo engine: First, the hybrid powertrain is costly and complicated to develop and manufacture. Finally, the V6 super-hybrid powertrain is likely to be more powerful and efficient than the current GT-R model.
Yet, the new GT-R is expected to have a more aggressive exterior design, with many speculating that the design will be inspired by the 2014 Nissan Vision GT concept vehicle.
У нее покатая крыша с миниатюрным спойлером, ярко выраженная «плечевая» линия и приметное антикрыло на корме. Филейная часть кузова обращает на себя внимание фирменными круглыми фонарями.
Интересно, что центральная часть плафонов не имеет подсветки, из-за чего со стороны их можно принять за патрубки выпускной системы. Напомним, что это всего лишь независимые рендеры, которые не имеют прямого отношения к Ниссан.
В частности, год назад сообщалось , что нынешний Nissan GT-R может продержаться на конвейере до 2027-го. Вполне вероятно, что происходящие внутри Nissan изменения привели к тому, что проект нового GT-R решили сдвинуть на более ранний срок. Хотя глубокий кризис в компании и не благоволит к увеличению инвестиций в разработку «имиджевых» моделей. В России GT-R уже не продается: он покинул нас в 2019 году.
Найти подержанный можно на Дроме.
Появились свежие подробности о следующем поколении Nissan GT-R
Но вот, появились конкретные новости от японской пресс-службы Nissan на которую ссылается японский автомобильный портал Best Car Web. Что с новым GT-R R36 2022? Ранее, пресс-служба японской марки сообщала, что новый GT-R в кузове R36 станет гибридным. Технология "мягкого гибрида" для GT-R разрабатывалась уже давно. Начал продвигать эту идею еще сам Мизуно, так как было очевидно, что мощнее и в то же время экологичнее новый GT-R инженерам компании сделать попросту не удастся.
С этой целью клиентам будет предложен выбор, поскольку многие покупают данный автомобиль из-за его разгона до сотни за 2,6 секунды. Автомобиль будет также иметь двигатель от Nissan Z. Мощность двигателя будет составлять 700 лошадиных сил.
The overall shape and size of the R36 presented is similar to the R35 with a familiar roof line and profile. However, the front is very different as it adopts a pair of sleek LED headlights with daytime running lights. Hycade has also overhauled the grille, bumper, and air intakes, making them slightly sharper and slimmer than the existing model, resulting in a more dynamic and aggressive look.
Despite these shortcomings, the GT-R is still an exemplary machine that can pound out sprints in about 3 seconds, and we will likely look back at it endearingly once it performs one last smokey burnout and blasts off into the tire smoke of history. The Nissan GT-R is carried over from the 2022 model year, unchanged but still unchained.
2024 Nissan GTR R36 NISMO-NEW Model GTR in 2023
2023 Nissan GT-R Press Kit | Будущий Nissan GT-R поколения R36 станет развитием нынешней модели R35. |
Nissan GTR R36 ~ эволюционный дизайн с мощным характером | nissan r36 gtr. |
2025 Nissan GTR R36 With Aggressive-Looking Styling | Nissan Cars | Apart from new suspensions elements, the 2023 Nissan GTR R36 involves the newest, condition-of-the-artwork 4×4 program. |
New R36 Nissan GT-R Specs Allegedly Leaked
Nissan has unveiled the 2024 Nissan GTR R36 Nismo with modest updates and two new editions for the 2024 model year. Nissan рассказал про грядущий GT-R R36: в компании отказались от гибрида Японский портал Best Car Web сообщает, что суперкар Nissan GT-R следующего. Новые черты, усовершенствования модифицированного Nissan GTR. Новая модель Nissan GT-R 2023-2024 года. As the Nissan GTR R36 is still in the very early stages of development, it’s hard to predict final prices. На опубликованных рендерах Nissan GT-R R36 имеет слегка угловатый дизайн в стиле Skyline GT-R R34.
Nissan GTR 36 2024. - world best car
Технология "мягкого гибрида" для GT-R разрабатывалась уже давно. Начал продвигать эту идею еще сам Мизуно, так как было очевидно, что мощнее и в то же время экологичнее новый GT-R инженерам компании сделать попросту не удастся. Предполагалось, что при том же моторе, за счет увеличения мощности электромотором и новой семиступенчатой роботизированной КПП GT-R R36 станет на порядок мощнее. В "базе" он должен был выдавать более 600 лошадиных сил.
Однако, стало известно о некоторых изменения в планах компании относительно нового GT-R.
Начал продвигать эту идею еще сам Мизуно, так как было очевидно, что мощнее и в то же время экологичнее новый GT-R инженерам компании сделать попросту не удастся. Предполагалось, что при том же моторе, за счет увеличения мощности электромотором и новой семиступенчатой роботизированной КПП GT-R R36 станет на порядок мощнее. В "базе" он должен был выдавать более 600 лошадиных сил. Однако, стало известно о некоторых изменения в планах компании относительно нового GT-R.
Новый мотор для GT-R R36?
All the designs thus far still harkening back to the original small grille style front facia. And do not indicate any change in motor placement. So, who knows, any number of things could change in the next 2 years before you can finally buy one. Are you looking forward to the new GTR R26?
А значит, под капотом будет доработанный 3,8-литровый турбоагрегат мощностью 600 лошадиных сил и 650 Нм крутящего момента. Работать в паре он будет с 7-ступенчатым роботом. Основные усилия инженеры Nissan по разработке R36 направят в преобразование электронной архитектуры.
Появились свежие подробности о следующем поколении Nissan GT-R
The interior of the upcoming 2023 Nissan GT-R R36 may be more dramatic in order to match the outside design. Apart from new suspensions elements, the 2023 Nissan GTR R36 involves the newest, condition-of-the-artwork 4×4 program. В недавнем интервью Automotive News главный операционный директор Nissan Motor Ашвани Гупта сообщил, что ждать новое поколение осталось недолго. With the Nissan GTR R35 now old news is it time for a new Skyline, according to Nissan's C.E.O it is and the R36 could be the answer. 2022 Nissan GTR holds a special place among the upcoming releases as it is all set to showcase its Nismo special edition & more.
Please Let The R36 Nissan GT-R Look Something Like This
In addition, Nissan R36 GT-R is likely to retain the rear of the current model, but with several modifications. Now, if Nissan either engineers the R36 platform to cope with solid-state batteries further down the road or waits for these to become available before the release of the next GT-R, the R36 stands a serious chance of keeping its game-changer role. nissan r36 gtr. Тегиr36 nissan gt r, ниссан 36 кузов, nissan 350z gran turismo, nissan j33, r36 в ноутбуке. According to sources, the allegedly leaked new Nissan Skyline GTR R36 is to retain its 3.8-Litre Twin-Turbo V6 but to follow in the footsteps of the Mclaren P1 and Porsche 918 with a Hybrid Power-plant!
Комментарии
Эта нехитрая добавка, ставшая уже совершенно обычным делом для премиальных машин в Европе, позволит сделать GT-R немного экономичнее, тише, и возможно даже слегка динамичнее, если сравнивать с регулярной базовой версией R35, у которой мотор V6 сейчас выдаёт максимальные 570 л. На R35 Nismo двигатель форсирован до 600 л. В 2018 году свет увидела лимитированная версия GT-R50 выпущено 50 шт. На самом деле в техническом плане это всё тот же R35, но двигатель на GT-R50 дополнительно форсирован до 720 л.
The excellent HD display quality, satellite radio, USB ports, and auxiliary ports make it more entertaining. The model is said to be limited, and the order opening for the USA will start in the upcoming fall. The new limited model will come with a carbon-fiber hood, black-painted 20-inch wheels with red accents, and a special Stealth Gray exterior paint color. Nissan is all set to launch its GTR model lineup in the coming fall along with a new special edition. How much is a Nissan GTR 2020? How much horsepower can a Nissan GTR produce? A Nissan GTR model comes with a standard 565 horsepower that can be elevated to around 700 horsepower with the highest level trim.
Автомобиль получил самые радикальные обновления за последние 7 лет Продажи начнутся весной Представлен Nissan GT-R 2024 модельного года, который, как пишут западные обозреватели, получил самые радикальные обновления за последние 7 лет благодаря новому внешнему виду и аэродинамике. На 16-м году производства Nissan переработал передний бампер GT-R 2024 года, изменив дизайн верхней и нижней решёток радиатора. Сзади также есть небольшие изменения, в частности отделка вокруг выходов с четырьмя выхлопными трубами. Nissan утверждает, что новый кузов увеличивает прижимную силу, сохраняя при этом коэффициент аэродинамического сопротивления 0,26 Cd — такой же, как у предыдущей модели.
The specific Nissan GTR is not likely to be excluded by any means. Individuals might be intending to establish just one thrilling hybrid powertrain options, that may combine turbo V6 gasoline engine as well as a great deal probably a few electronic generators. At the 2nd, it is not simple to tell. This speediest kind of this specific electric-powered automobile techniques via no to 60 around 2. In the other portion, even the latest difference of GTR calls for only some a couple of times to get hold of 60.
Появились свежие подробности о следующем поколении Nissan GT-R
Nissan was ahead of the curve in 2008 with the all-wheel drive drivetrain which has now been adopted by most supercar manufacturers and is unlikely to disappear from the GTR an time soon. The twin turbo V6 with a hybrid electric assist should launch the GTR 0-60 even faster than the already blistering 2. The Style Stylistically, more aggression is on the books for sure. All Nissan vehicles, including their trucks, have steadily been becoming more and more aggressive in recent years.
It does not store any personal data.
Functional Functional Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features. Performance Performance Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors. Analytics Analytics Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website.
GT-R , was responsible for the mechanical aspects of development. Mizuno initially rejected the project, due to the directive to work and built on the outdated FM platform. Mizuno expressed his reservations, stating, "I could not make a world-class performance car from this platform as Ghosn requested.
Ghosn granted Mizuno full authority over development and designated him as the chief engineer for the upcoming GT-R. At the 2003 Tokyo Motor Show , Ghosn confirmed that the production version would debut in the fall of 2007. Differing from the typical development team, this specialized group was made by recruiting the best engineers and technicians from each department. Notable mechanical designs and concepts, including the Brembo brakes system and the Bilstein suspension setup, were conceived and developed by Mizuno himself. Initial plans for the GT-R involved a straight-6 engine, consistent with its predecessors. However, the decision was made to opt for a V6 engine for ideal weight distribution.
This challenge arose from the dual requirements of generating a respectable amount of downforce for enhanced high-speed stability while maintaining minimal drag for improved fuel efficiency. Over 80 sketches were submitted, aligning with the original styling concepts. Subsequently, 12 distinct sketches were created by design elements from the initial submissions. In August, Suzuka initiated wind tunnel testing at the Nissan Technical Center in Atsugi, spanning three months and involving over 300 test runs using the scale models. The program then transitioned to two 40 percent scale models—one representing the GT-R and the other replicating the Infiniti G35 test mule. As the project progressed, exterior designers Hirohisa Ono and Masato Taguchi joined to refine certain aspects of the car, such as adjusting the front nose height.
However, the efforts fell short of achieving the anticipated overall improvement in aerodynamics. He insisted the chassis department to lower the frame rails to align with the passenger compartment, aiming to eliminate transitions and streamline airflow beneath the car. The team later employed a CFD program for wind tunnel testing, swiftly upgrading hundreds of components in a short period of time to optimize airflow and minimize drag. After finalizing development in 2006, an additional year was dedicated for testing before reaching the conclusive stage. Nissan officially announced that the production version would make its debut at the 2007 Tokyo Motor Show.
Blowing racing conventions out of the water in favor of engineered perfection for maximum efficiency. Nissan was ahead of the curve in 2008 with the all-wheel drive drivetrain which has now been adopted by most supercar manufacturers and is unlikely to disappear from the GTR an time soon. The twin turbo V6 with a hybrid electric assist should launch the GTR 0-60 even faster than the already blistering 2. The Style Stylistically, more aggression is on the books for sure.