Новости акафист виленской иконы божией матери

Чтение Акафиста Богородице перед Виленской иконы совершалось на вечерне каждую пятницу и собирало большое число молящихся. Икона Божией Матери «Неупиваемая чаша»: в чем помогает. Виленская икона Богородицы История Виленской иконы Редкие иконы Божией Матери Девы Марии. Главная › Акафисты › Акафисты Святым Угодникам Божиим. Акафист святым мученикам Виленским: Антонию, Иоанну, Евстафию.

Виленская — Остробрамская икона Божией Матери

  • ВИЛЕНСКАЯ ОДИГИТРИЯ ИКОНА БОЖИЕЙ МАТЕРИ
  • Виленская — Остробрамская икона Божией Матери
  • Акафист Виленской Иконы Божьей Матери
  • Также рекомендуем
  • Вечерня с чтением Акафиста Пресвятой Богородице у чудотворной иконы “Одигитрия”
  • Акафист Остробрамской иконе Богородицы во граде Киеве и молитвы

Церковный календарь 27 апреля. Лазарева суббота. Икона Божией Матери Остробрамская (Виленская)

Акафист Пресвятой Богородице пред иконой «Остробрамская Виленская» (Акафисты ко Пресвятой Богородице). Акафист Пресвятой Богородице пред иконой «Остробрамская Виленская» (Акафисты ко Пресвятой Богородице). «Взбранной Воеводе победительная»: в Лавре прошли торжественные богослужения в честь праздника Похвалы Пресвятой Богородицы. Акафист Пресвятой Богородице пред иконой «Остробрамская Виленская» (Акафисты ко Пресвятой Богородице). Леушинская икона Похвалы Божией Матери, ныне известная под названием «Аз есмь с вами, и никтоже на вы», являлась главной святыней Леушинской обители.

28 февраля православные чтят День памяти Виленской иконы Божией Матери

Радуйся, верно Тя величающим помощь скорую дарующая; Радуйся, чудотворными Своими иконами, яко солнцем, светящая. Радуйся, Владычице, иконою Твоею Остробрамскою благодать и милость нам являющая. Кондак 2 Видящи, всеблагая Владычице, с высоты святаго жилища Своего скорбь и тесноту жития в державе нашей, восхотела еси явити зде славу Твою, чудотворным образом Твоим подающи скорбящим утешение, болящим исцеление, бедствующим помощь, да видяще таковую милость Твою к нам, благодарными усты воспеваем вси Богу: Аллилуия. Икос 2 Разум благопросвещен имуще, святии праотцы и пророцы в образех, видениих и сониих чудное Рождество Твое и тайну Приснодевства Твоего изобразиша. Апостоли же Христови, проразумевше духом, коль вожделенно будет для верующих изображение святейшего лика Пречистыя Девы Богоматере, избраша из среды себе божественного Луку, яко живописца предивна. И той, испросив Матернее от Тебе благословение, подкрепляемый постом и молитвою, написа первую икону Твою, Владычице, к нейже Сама рекла еси: с образом сим будут благодать Моя и сила.

Сего ради со умилением и любовию воспеваем Тебе: Радуйся, Лествице высокая, Иаковом древле виденная; Радуйся, землю с Небом совокупльшая; Радуйся, Бога, на земле явльшагося, во чреве Твоем понесшая; Радуйся, яко Неопалимая Купина нетленною пребывшая. Радуйся, светоносный Облаче, из негоже всех Владыка, яко дождь на руно, на землю сниде. Радуйся, чудный Жезле, цветами добродетелей верных украшающая. Радуйся, Живоносный Источниче; Радуйся, алчущими жаждущим вечныя правды Насыщение рождшая. Радуйся, Христа, манну жизни, во чрево Свое вместившая; Радуйся, души наша хлебом безсмертия насыщающая.

Радуйся, яко молящиеся Тебе от всякаго зла сохраняются; Радуйся, яко Твоя честныя иконы чудесами прославляются. Кондак 3 Сила Вышняго осеняет всякаго человека, с верою притекающаго к Твоей цельбоносней иконе, юже даровала еси людем на утешение. Сего ради и мы, со умилением взирающе на святый Твой образ, яко живей Ти сущей снами, из глубины сердца вопием: осени и нас сирых и безпомощных, да воспоем прославляющему Тя Господу: Аллилуия. Икос 3 Имый благое попечение о людех благосердый Господь, попусти иконе Твоей святей оставити на время некое храм Православныя Церкве, егда монаси латинстии, вземше образ Твой святый, поставиша его во храме своем. Ты же и тамо явила еси токи благодатных чудес Твоих, да познают вси христиане, коль сильна есть помощь Богоматере, и да с радостию воспевают Ти сице: Радуйся, всех христиан помощнице; Радуйся, Православныя Церкве славо и утешение.

Апостол от 70-ти Онисим в молодости был рабом Филимона, христианина знатного рода, жившего в городе Колоссах Фригийской области. Провинившись в чем-то перед своим господином и боясь наказания, святой Онисим бежал в Рим, но там, как беглый раб, попал в тюрьму. В тюрьме он встретился с апостолом Павлом, содержавшимся в узах, был просвещен им и принял святое Крещение. В тюрьме святой Онисим как сын служил апостолу Павлу. Апостол Павел, лично знавший святого Филимона, написал ему письмо, полное любви, прося простить беглого раба и принять его как брата; с этим письмом он отправил святого Онисима к его хозяину, лишив самого себя помощи, в которой очень нуждался.

Ты бо, Мати, младенцу, зело страждущему, исцеление даровала еси. Сего ради, прославляюще Твое Матернее милосердие, благодарственными усты вопием Ти вси из глубины души: Радуйся, яко по молитве пред иконою Твоею болезни лютыя прекращаются; Радуйся, всем во всякой потребе вся полезная и благая подавающая. Радуйся, никогоже отревающая; Радуйся, в семействах мир и дружелюбие устрояющая. Радуйся, матерей детородящих скоро и безболезненно от бремени разрешающая; Радуйся, чад их благодатно охраняющая. Радуйся, скорбным вдовицам и сирым помогающая; Радуйся, в брани нашей со духами злобы нам помогающая. Радуйся, от наветов вражиих нас спасающая; Радуйся, от клеветы и досаждения охраняющая. Радуйся, благая Домостроительнице, житие наше добре устрояющая. Кондак 11 Пение наше, аще было бы и тмочисленное, не довлеет к достойному прославлению милостей Твоих, Всехвальная Владычице, яже непрестанно изливаеши роду человеческому. Мольбу безчадных супругов, пришедших к чудотворней иконе Твоей, не оставила тщетною, но даровала еси им милость деторождения. Тем же, да не неблагодарни явимся пред Тобою, по силе нашей похвальная восписуем Ти с любовию, вопия Богу: Аллилуиа. Икос 11 Яко светоприемную свещу зрим Твою честную икону, Пречистая и Преблагословенная Дево Богородице, невещественный в душах наших возжигающе огнь любви к Тебе, Всеблагая. Ты же приими веру и усердие наше, направи на стези истины путь наш, умоли Господа и Сына Твоего, да спасет нас, имиже весть судьбами, да не погибнем в нераскаянии о гресех наших, и услыши моление к Тебе взывающих: Радуйся, чрез икону Твою нам благодеющая; Радуйся, Матерния щедроты Твоя на нас изливающая. Радуйся, греховныя помыслы властно отгонящая: Радуйся, маловерных вразумляющая. Радуйся, милосердие Божие разумети нам помогающая. Радуйся, страх Божий в сердца верных влагающая; Радуйся, о храмах Божиих попечение имущих духовною радостию утешающая. Радуйся, от сна лености нас воставляющая; Радуйся, светом Богопознания и благочестия омраченных озаряющая. Радуйся, блага земная, суетныя и скоропреходящия, презирати нас научающая; Радуйся, к небесным и вечным сокровищам умы и сердца наша возводящая. Кондак 12 Благодать дати восхотев, дарова нам Господь цельбоносную икону Твою, пред нею же возносяще усердная моления, возводим ум свой к Первообразней — Тебе, Богородице, просящи даровати нам благая и полезная во временней жизни сей, и в будущей жизни блаженство безконечное, да воспоем со ангелы и всеми святыми на небеси: Аллилуия. Икос 12 Поюще Твоя чудеса, яже обильно источаеши нам от святыя Своея иконы, хвалим Тя, Пресвятая Богородице и, предстояще пред пречистым Твоим образом со слезами, умиленною душею и сокрушенным сердцем взываем Ти: Радуйся, Заступнице усердная рода христианскаго; Радуйся, Мати Господа и наша Мати и покровительнице. Радуйся, источающая всем нам неоскудныя милости; Радуйся, избавляющая от всяких бед и напастей благонравныя и богобоящияся рабы Своя. Радуйся, телес наших здравие; Радуйся, яко за всех молиши Сына Твоего и Бога нашего; Радуйся, яко всем твориши спастися.

Радуйтеся, споспешницы нашего оправдания; Радуйтеся, яко молитвами вашими мы избавляемся от всякаго лукаваго прельщения, ищущаго уловити души наша. Радуйтеся, благодетели наши, указующии нам, путь ко спасению. Кондак 8 Странное и для ума человеческаго непостижное, обаче явнозримое нами чудо всемогущества Божия является в нетлении святых ваших мощей, яже больше полутысящи лет пребывают невредимы от раз-рушительных стихий и от времене всепоядающаго, воздвизая нас со умилением пети Господу: Аллилуиа. Икос 8 Вся радости века сего, всю честь вашего звания и всю крепость ваших сил принесосте, святии мученицы, в жертву Спасителю Богу, и сподобистеся от Него мздовоздаяния на небеси, идеже ни червь, ни тля тлит, ни татие не подкапывают и не могут похитити дарованнаго вам наследия: Радуйтеся, убо, мудрии искатели Царствия Божия, подобнии евангельскому мужу, иже обрет на селе сокровище сокровенно, вся продает, елика имать, и купует то село драгоценное; Радуйтеся, обретшии един многоценен бисер, иже есть Царствие Божие, и за него отдавшии вся блага мира сего. Радуйтеся, паче мудрых века сего уразумевшии цену бытия земнаго; Радуйтеся, святии проповедницы, возвещающии нам из вашего гроба, яко недостойны суть страсти нынешняго времени к хотящей явитися славе грядущаго Царствия. Радуйтеся, граждане небеснии и сонаследницы всем святым; Радуйтеся, святии мученицы, Антоние, Иоанне и Евстафие. Кондак 9 Всякия скорби, болезни и прилоги наша вы утоляете, святии мученицы, и темныя зраки лукавых бесов далече от нас отгоняете, да тако вашею помощию, благодатию же Божиею спасаеми, благодарным и радостным гласом воспеваем Богу: Аллилуиа. Икос 9 Витийство человеческое немотствует, тщащееся восхвалити вас, святии мученицы, за ваша страдания, яже претерпесте Христа ради, и за вашу мученическую смерть. Обаче любовию вашею побеждаеми, елико можем, ублажаем вас: Радуйтеся, возвеселившии весь ангельский лик вашим за Христа терпением и страданием; Радуйтеся, дружелюбно принятыи на небеси от всего сонма праведников и угодников Божиих. Радуйтеся, яко представше Престолу Господню, сподобилися есте поклонитися Ему и получити от Него вечную награду; Радуйтеся, обитающии во светлостех святых, идеже несть болезнь, ни печаль, ни воздыхание. Радуйтеся, утешители всех гонимых и терпящих за Христову веру; Радуйтеся, святии мученицы, Антоние, Иоанне и Евстафие. Кондак 10 Спасения и вечнаго покоя достигше после многоскорбныя земныя жизни, вы и нас, святии мученицы, поучаете, яко един есть истинный путь ко спасению в сем мире злом и лукавом, еже вся благодушно терпети Христа ради, воспевающе Ему усердно: Аллилуиа. Икос 10 Стены пещернаго храма, идеже нетленно почивают ваша цельбоносная телеса, просвещаются, аки небесный чертог, и вси жаждущии спасения прибегают к вам, святии мученицы, с мольбами, с благодарением и с славословием: Радуйтеся, помощницы наши в скорбех, болезнех и печалех; Радуйтеся, ходатаи наши пред Престолом Небеснаго Судии живых и мертвых. Радуйтеся, яко никто же прибегаяй к вам помощи ради отходит от вас тощ; Радуйтеся, щедрии подателие нам Божией милости. Радуйтеся, обрадованнии на небеси и нас на земли укрепляющии в радостной надежде вечнаго спасения; Радуйтеся, святии мученицы, Антоние, Иоанне и Евстафие. Кондак 11 Пению ангельскаго лика на небеси совокупльше ваши преподобныя гласы, вы, святии мученицы, купно с небесными чины непрестанно славите Господа Бога; и мы, недостойнии, уповающе на милосердие Божие, дерзаем на земли бренными устами и благодарным сердцем воспевати Ему: Аллилуиа.

Остробрамская Виленская Акафист Божией Матери Является Скачать mp3

Акафист Пресвятой Богородице в честь иконы Ее ДУБОВИЧСКАЯ ; 10-я пятница по Пасхе. Виленской (икона) и Виленской-Остробрамской (икона) икон Божией Матери. Акафист Пресвятой Богородице пред иконой Избавительница от бед страждущих, молитва Божией Матери — Духовный Молитвенник. Подобный жест есть на иконе Божией Матери Ахтырской, где Богородица стоит у подножия Креста со скрещенными на груди руками. Акафист Пресвятой Богородице в честь иконы Ея «Липецкой» («Страстной»). Акафист Божией Матери перед иконой "Остробрамская Виленская" 08.01; 27.04Подробнее.

Актуальное

  • Икона Божией Матери Виленская (Одигитрия)
  • Акафист Пресвятой Богородице пред иконой «Остробрамская Виленская»
  • Виленская икона Божией Матери: о чем молятся? Молитва божией матери перед ея иконой, («виленская»)
  • Икона Божией Матери Виленская (Одигитрия)
  • Акафист В честь всех икон Пр.Богородицы-Виленская-Аксайская-Остробрамская
  • Акафист святым мученикам Виленским: Антонию, Иоанну, Евстафию Виленским (Литовским)

Акафист Пресвятой Богородице пред иконой Остробрамская Виленская

После смерти Елены, а это случилось в январе 1513 года, святыню поместили над ее гробницей в Успенском соборе в Вильно это было оговорено в ее завещании. Это была резиденция Литовского и Киевского митрополита, а также один из самых старых и древних храмов в столице. Некоторые историки находят подтверждение тому, что Елена заранее передала этот образ храму, а не с момента ее смерти он там оказался. Интересным фактом является то, что эту икону не раз пыталось вернуть себе Московское княжество. Было предложено множество откупных за нее, но все посягательства были отвергнуты. История иконы во время становления униатского правления Виленская икона Божией Матери, после того как была провозглашена Брестская церковная уния, была перенесена в церковь Св.

Это произошло потому, что Пречистенский собор, где находился образ, стал униатским, и православные пытались сохранить в своей вере наиболее ценные святыни. Однако в 1609 году отошла к униатам и церковь Св. Николая, поэтому было решено возвратить Виленскую икону обратно в собор. Дальнейшие события привели к тому, что Виленская икона оказалась в Свято-Троицкой церкви мужского монастыря. После пожара в 1610 году в Пречистенском монастыре и последующего ремонта митрополичья кафедра была перенесена в Свято-Троицкую церковь.

По некоторым данным говорится, что икону сразу забрали с собой, другие свидетельства говорят о том, что после запустения Пречистенской церкви образ был передан в Троицкую церковь. Как бы там ни было, но в 1652 году были уже документальные упоминания о том, что перед Виленской иконой совершался каждую субботу акафист именно в Троицкой церкви. В дальнейшем ее не раз вывозили из города и храма во время войн. К примеру, в 1654-1667 годах, во время польской войны, а также в 1700-1721 годах, во время Северной войны. В первый раз ее разыскивали по приказу Московского царя Алексея, чтобы вернуть, однако так и не нашли ее.

В 1707 году для иконы был сооружен новый киот предыдущий исчез годом раньше в пожаре , через несколько лет его позолотили. Попытки перенести образ в Российскую империю прекратились, так как его не трогали даже после того, как Вильно присоединили к России, а также после аннулирования унии. С тех пор она и находилась в этом монастыре, однако ее эвакуировали во время Первой мировой войны, дальнейший ее путь неизвестен.

Храм появился на территории больничного комплекса. Главным его достоянием является икона Небесной Покровительницы. Замечательное изображение — точный список с чудотворной иконы, причем современный, он сделан в 2003 г. Несмотря на это, множество чудес происходит по молитвам перед святым образом. При храме ведется тщательная запись свидетельств. Часть случаев опубликована СМИ с указанием фамилий и фото героев.

Среди них: исцеление трехлетнего мальчика от немоты; выздоровление ребенка от лейкемии; выздоровление пациентов от тяжелых заболеваний почек; возвращение пропавших близких, в том числе похищенных детей. Где в доме вешать икону Протоиерей Сергий Николаев, автор многих книг и статей на православную тематику, пишет об этом так: «Особого правила нет. Но молитесь вы чаще в той комнате, в которой спите. К тому же молитва требует некоторого уединения. Значит, в спальне разумно иметь иконы, перед которыми вы будете читать утренние и вечерние молитвы. Если у вас есть детская комната, то в ней обязательно должна находиться икона … итак, пусть иконы будут в каждой комнате и в кухне. Думается, что дело здесь не только в том, какая икона перед нами, но и в нас самих. Если имеется красный угол, то Остробрамскую икону можно разместить там среди других образов. Можно расположить ее отдельно.

Главное — чтобы при этом соблюдалось уважительное отношение к ней. Икона — это символ, видимый образ невидимого Первообраза. В местах сбора нечистот ванная, кладовая и т. Располагать образ нужно так, чтобы он был хорошо виден, чтобы перед ним удобно было молиться. Икона служит для сосредоточения, молитвенной собранности. С количеством икон каждый определяется самостоятельно. Во всем нужна мера. Не следует сплошь увешивать жилище образами, это не является гарантией духовной пользы. Достаточно одной или нескольких икон для каждой комнаты.

Те иконы, которым по какой-либо причине не нашлось места, не стоит убирать в дальний ящик. Их лучше подарить тому, кто в этом нуждается. Не следует приписывать иконе магические свойства, а тем более считать, что помощь ее зависит от того, в каком месте она висит. Такой взгляд глубоко ошибочен и имеет языческую подоплеку.

Иоасафу Снетогорскому; — Прп. Паисию Святогорцу.

По итогам заседания были подготовлены проекты текстов акафистов для утверждения Священным Синодом.

Тем же молим Тя усердно: покрый Твоим ходатайством наша прегрешения, защити нас от враг видимых и невидимых, умягчи сердца злых человек, возстающих на нас. О Мати Господа нашего Творца!

Ты еси корень девства и неувядаемый цвет чистоты. Прими недостойную молитву нашу и соблюди нас в чистоте душевней, сохрани нас от навета злых человек и от внезапныя смерти, и даруй нам прежде конца покаяние. Помилуй нас в дневных часех и утренних и вечерних, и во всякое время сохрани нас: стоящих, седящих соблюди, и на всяком пути ходящих, и в нощных часех спящих снабди, покрый и заступи.

28 февраля память Виленской иконы Божией Матери

Пред иконой Пресвятой Богородицы Виленскою молятся об облегчении и исцелении своих недугов. 28 февраля Церковь отмечает память Виленской иконы Божией Матери – одного из самых почитаемых образов Богородицы в нашем крае. Уважаемые друзья! Мы благодарим вас за любую посильную для вас финансовую помощь, которую вы можете оказать каналу Православный Мир, и особенно молимся за те. Икона Богородицы Остробрамская Виленская Кондак 1 Возбранной Воеводе и предивной Заступнице рода христианскаго, благоизволившей от святыя Своея иконы изливати нам струи благодатных исцелений, похвальная восписуем Ти раби Твои, Богородице. Даты празднования икон Богородицы Акафисты иконам Богородицы.

Акафист Виленской Иконы Божьей Матери

Акафист Божией Матери перед иконой "Остробрамская Виленская" 08.01; 27.04Подробнее. картинка: Акафист Пресвятой Богородице пред иконой «Остробрамская Виленская». Священный Синод постановил одобрить для употребления за богослужением и в домашней молитве предложенный текст акафиста.

Акафист Божией Матери перед иконой "Остробрамская Виленская" 08.01; 27.04

Виленская — Остробрамская икона Божией Матери издавна была главной святыней города Вильно, современного Вильнюса. Икона эта надвратная и получила свое название по месту нахождения: Острая брама — это городские ворота Вильнюса. Однако существует ряд свидетельств более раннего обретения этого образа, прославившегося многочисленными чудотворениями, восходящий к XIV веку — времени властвования в Литве Великого князя Альгирдаса, известного на Руси как Ольгерд. Сохранилось несколько преданий об истории образа. Одно из них повествует о том, что икону местному князю Ольгерду прислал греческий император Иоанн Палеолог в качестве дара, благословив таким образом принятие язычником Ольгердом христианства. Согласно другому, более вероятному, Альгирдас, завоевав в 1363 году Херсонес Корсунь Таврический на Крымском полуострове, Благовещенскую икону Божией Матери греческого письма вывез именно оттуда. Обратите внимание Вернувшись в Вильну, князь передал икону своей супруге, русской княжне. Будучи рожденным от русской матери, он дважды вступал в брак, и оба раза его избранницами были русские — вначале Мария Ярославна, княжна Витебская, а после ее кончины — Иулиания Александровна, княжна Тверская. Обе они были крещены в православной вере. Тщанием благочестивой супруги Ольге Иулиании в русском квартале города Вильно была возведена деревянная церковь Святой Троицы, ставшая впоследствии монастырским храмом.

Возведена она была месте убиения в 1347 году Виленских мучеников Антония, Иоанна и Евстафия. Корсунскую икону для почитания верующими поместили именно в Свято-Троицкой церкви, где она и пребывала в течение некоторого времени, пока чудесным не явилась на Острых воротах. На иконе Пречистая Дева изображена в момент Благовещения. Со смиренно потупленным взором сложив руки на груди в знак покорности воле Божией, Она принимает ль Архангела Гавриила Благую Весть. Икона полюбилась горожанам. Когда в Вильно были сооружены новые каменные городские стены, на вратах была выстроена башня с часовней, в которой и пребывал чудотворный образ, как бы благословляла всех, кто входил в город. Слава о чудотворной иконе быстро распространилась, и на поклонения ей стали притекать многочисленные паломники. В семнадцатом веке, во времена Унии, образ перешел в руки католиков. Часовню реконструировали, вследствие чего лик ее оказался повернутым внутрь — в сторону города.

В настоящее время чудотворная Остробрамская икона Божией Матери в равной мере почитается и католиками, и православными. Прими хвалебное пение сие от нас недостойных раб Твоих, и вознеси молитвы наша ко престолу Сына Твоего и Бога нашего, да милостив будет нам, грешным, и да пробавит благость Свою чтущим Тя и с верою и любовию покланяющимся чудотворному образу Твоему. К кому бо возопиим Владычице? К кому прибегнем в горестях наших, аще не к Тебе, Царице Небесная? Кто плач наш и воздыхания наша приимет, аще не Ты, Пренепорочная, Надеждо христиан и прибежище нам грешным? Кто паче Тебе в напастех защитит? Тем же молим Тя усердно: покрый Твоим ходатайством наша прегрешения, защити нас от враг видимых и невидимых, умягчи сердца злых человек, возстающих на нас. Важно О, Мати Господа нашего Творца! Ты еси корень девства и неувядаемый цвет чистоты.

Прими недостойную молитву нашу и соблюди нас в чистоте душевней, сохрани нас от навета злых человек и от внезапныя смерти, и даруй нам прежде конца покаяние. Помилуй нас в дневных часех и утренних и вечерних, и во всякое время сохрани нас: стоящих, седящих соблюди, и на всяком пути ходящих, и в нощных часех спящих снабди, покрый и заступи. На всяком месте и на всякое время буди нам, Мати Преблагая, стена необоримая и заступление крепкое. Обратите внимание Ты хранительница жизни всея нам явися, Пречистая; Ты нас избави от бесов в час смерти; Ты и по смерти упокоение обрести испроси у Сына Твоего и Бога нашего. Мы же, грешнии, со упованием моления Тебе возносим и умильно вопием: радуйся, Благодатная; радуйся, Обрадованная; радуйся, Преблагословенная; Господь с Тобою, с Тобою с нами. К Тебе прибегаем, яко к несомненней и скорой Заступнице нашей, и Тебе, яко всемогущей Помощнице, сами себе и друг друга и весь живот наш по Христе Бозе предаем, Ему же подобает всякая слава, честь и поклонение со безначальным Его Отцем, со Пресвятым и благим и животворящим Его Духом, ныне и присно, и во веки веков. Публикуем в телеграмме раньше чем на сайте. Подпишись на Канал Правжизнь. Она считается чудотворной и почитается всеми верующими.

В числе всех православных чудодейственных икон Божией Матери важное место занимает Виленский образ. История этой иконы очень богата и тянется с начала апостольских времен. На ее счету огромное количество исцелений и деяний, которые не раз спасали людей, тянущихся к вере и единству с Господом. История иконы Виленская икона Богоматери обладает легендарной историей своего происхождения. Она была написана в далекие времена, когда по земле еще ходил Христос, а Дева Мария была жива. Долгое время святыня считалась родовой иконой в Константинополе. Точной версии, как именно икона Богоматери появилась на Руси, нет. Согласно историческим сводкам, греческий император направил святынью в дар королю Галицкого княжества, которое впоследствии было захвачено московским правителем. Так или иначе, но первые упоминания об иконе встречаются в источниках, датированных 1495 годом.

В этом году Виленской иконой Богородицы благословили на брак дочь Ионна Третьего. Вместе с княжной Еленой святыня была направлена в Литву, в город Вильну. Скорее всего, именно поэтому она и была названа Виленской. Где находится икона До наших времен сохранились лишь списки Виленской иконы Богородицы.

В честь перенесения иконы в бывшую столицу Литвы г. Вильно установлено празднование 15 февраля. Позже святую икону поставили в Предтеченском храме, в котором была погребена княгиня Елена. Иоанн Грозный, пытаясь вернуть чудотворную икону в Москву, предлагал за нее королю Сигизмунду 50 знатных литовских пленников, но король решительно отказал, потому что все духовенство, как православное, так и униатское, не хотело лишиться этого сокровища. В Пречистенском соборе икона пребывала до половины XVIII века, а потом была перенесена вместе с митрополией в Виленский Свято-Троицкий монастырь, находившийся тогда в распоряжении базилиан.

Кондак 10 Спасения и вечнаго покоя достигше после многоскорбныя земныя жизни, вы и нас, святии мученицы, поучаете, яко един есть истинный путь ко спасению в сем мире злом и лукавом, еже вся благодушно терпети Христа ради, воспевающе Ему усердно: Аллилуиа.

Икос 10 Стены пещернаго храма, идеже нетленно почивают ваша цельбоносная телеса, просвещаются, аки небесный чертог, и вси жаждущии спасения прибегают к вам, святии мученицы, с мольбами, с благодарением и с славословием: Радуйтеся, помощницы наши в скорбех, болезнех и печалех; Радуйтеся, ходатаи наши пред Престолом Небеснаго Судии живых и мертвых. Радуйтеся, яко никто же прибегаяй к вам помощи ради отходит от вас тощ; Радуйтеся, щедрии подателие нам Божией милости. Радуйтеся, обрадованнии на небеси и нас на земли укрепляющии в радостной надежде вечнаго спасения; Радуйтеся, святии мученицы, Антоние, Иоанне и Евстафие. Кондак 11 Пению ангельскаго лика на небеси совокупльше ваши преподобныя гласы, вы, святии мученицы, купно с небесными чины непрестанно славите Господа Бога; и мы, недостойнии, уповающе на милосердие Божие, дерзаем на земли бренными устами и благодарным сердцем воспевати Ему: Аллилуиа. Икос 11 Светозарнаго дне всеобщаго воскресения и страшнаго суда Божия чающе, ужасаемся лютых наших деяний и безмерных грехов, ими же ежечасно прогневляем Создателя и Спасителя нашего; но имея вас, святии мученицы, предстательствующих за ны пред Господом, благодарственно взываем к вам: Радуйтеся, яко мы по Бозе и по Пречистой Приснодеве Богородице все наше упование на нас возлагаем; Радуйтеся, яко вы не посрамите нас от чаяния нашего. Радуйтеся, яко молитвами вашими мы уповаем получити отпущение грехов и жизнь вечную; Радуйтеся, благословеннии Отца Небеснаго, наследовавшии уготованное вам Царствие от сложения мира. Радуйтеся, яко и мы вашим заступлением чаем избежати участи стоящих ошуюю Престола Судии; Радуйтеся, святии мученицы, Антоние, Иоанне и Евстафие. Кондак 12 Благодать чудесных исцелений и скораго продстательства за нас пред Господом имуще, не преставайте, святии мученицы, выну помогати нам, славящим о вас Христа Бога и вопиющим Ему: Аллилуиа. Икос 12 Поюще ваше светлое прославление на небеси и на земли, благодарим Всемилостиваго Спаса и Бога нашего, яко содержай в Своей руце времена и лета, благоволил прославити и явити нам вас, святии мученицы, в благопотребное для нашего спасения время, да не погрязнем в тимении пагубных страстей и неразумных стремлений; сего ради возсылаем к вам наше усердное благохваление: Радуйтеся, неусыпнии стражи нашего спасения, бе-регущии нас от всякаго навета неприязнен-наго; Радуйтеся. Радуйтеся, искуснии наставницы наши в непоколебимом и твердом исповедании православныя веры; Радуйтеся, громогласнии органы благодати Божией, наполняющей Православную Церковь.

Радуйтеся, великии соотчичи наши, всем нам желающии и помогающии спастися; Радуйтеся, святии мученицы, Антоние, Иоанне и Евстафие. Кондак 13 О преславнии и святии мученицы: Антоние, Иоанне и Евстафие! Приимите сие малое, но усердное моление наше, и ходатайством нашим у Христа Бога избавьте нас от всех болезней душевных и телесных, и от всякаго прилога вражия, и от всякия беды и напасти, да выну, благодаряще о вас Господа Бога, радостно воспеваем Ему: Аллилуиа. Этот кондак читается трижды, затем икос 1 и кондак 1.

Выплачиваю ипотеку. Хочу купить машину.

Мечтаю поехать в Грецию, поклониться св. Спиридону за помощь в покупке жилья, работу и вообще... А потом в Индию - мечта детства. Некоторые просят, чтобы я рассказала о себе.

Акафист Пресвятой Богородице пред иконой Остробрамская Виленская

чудотворная икона, широко почитаемая православными и католиками в Белоруссии, Литве, на Украине и в Польше. Лента новостей Друзья Фотографии Видео Музыка Группы Подарки Игры. Акафист В честь всех икон дицы-Виленская-Аксайская-Остробрамская. Акафист Пресвятой Богородице Перед Иконой Достойно Есть Милующая Молитвы Царю Небесный 3. Остробрамская (Виленская) икона Божией Матери является главной святыней Вильны. Акафист Иконе Божией Матери Одигитрия (Путеводительница) Смоленская.

1 Комментарий

  • Виленская Остробрамская икона Божией Матери
  • Вы используете устаревшую версию браузера Internet Explorer
  • Виленская икона Божией Матери: о чем молятся?
  • Рекомендуем молитвы
  • Предыдущие выпуски
  • Предыдущие выпуски

Акафист В честь всех икон Пр.Богородицы-Виленская-Аксайская-Остробрамская

После смерти Елены, а это случилось в январе 1513 года, святыню поместили над ее гробницей в Успенском соборе в Вильно это было оговорено в ее завещании. Это была резиденция Литовского и Киевского митрополита, а также один из самых старых и древних храмов в столице. Некоторые историки находят подтверждение тому, что Елена заранее передала этот образ храму, а не с момента ее смерти он там оказался. Интересным фактом является то, что эту икону не раз пыталось вернуть себе Московское княжество. Было предложено множество откупных за нее, но все посягательства были отвергнуты.

История иконы во время становления униатского правления Виленская икона Божией Матери, после того как была провозглашена Брестская церковная уния, была перенесена в церковь Св. Это произошло потому, что Пречистенский собор, где находился образ, стал униатским, и православные пытались сохранить в своей вере наиболее ценные святыни. Однако в 1609 году отошла к униатам и церковь Св. Николая, поэтому было решено возвратить Виленскую икону обратно в собор.

Дальнейшие события привели к тому, что Виленская икона оказалась в Свято-Троицкой церкви мужского монастыря. После пожара в 1610 году в Пречистенском монастыре и последующего ремонта митрополичья кафедра была перенесена в Свято-Троицкую церковь. По некоторым данным говорится, что икону сразу забрали с собой, другие свидетельства говорят о том, что после запустения Пречистенской церкви образ был передан в Троицкую церковь. Как бы там ни было, но в 1652 году были уже документальные упоминания о том, что перед Виленской иконой совершался каждую субботу акафист именно в Троицкой церкви.

В дальнейшем ее не раз вывозили из города и храма во время войн. К примеру, в 1654-1667 годах, во время польской войны, а также в 1700-1721 годах, во время Северной войны. В первый раз ее разыскивали по приказу Московского царя Алексея, чтобы вернуть, однако так и не нашли ее. В 1707 году для иконы был сооружен новый киот предыдущий исчез годом раньше в пожаре , через несколько лет его позолотили.

Попытки перенести образ в Российскую империю прекратились, так как его не трогали даже после того, как Вильно присоединили к России, а также после аннулирования унии. С тех пор она и находилась в этом монастыре, однако ее эвакуировали во время Первой мировой войны, дальнейший ее путь неизвестен.

Сего ради чествуем Пречистаго Лика Твоего святое изображение и Тебе пред ним вопием: Радуйся, благочестивых иноков и инокинь благая покровительнице; Радуйся, иереев благоговейных похвало. Радуйся, во дни скорбнаго жития нашего на земли скорая помощнице; Радуйся, во всех бедах и напастех всемощная защитнице. Радуйся, алчущих кормительнице; Радуйся, жаждущим жизни питие неисчерпаемое. Радуйся, сирот незримая воспитательнице; Радуйся, лествице небесная, еюже Бог к нам сниде; Радуйся, мосте, преводяй суших от земли на небо.

Радуйся, ключу царствия Христова; Радуйся, двери райския нам отверзающая. Кондак 9 Всякаго естества ангельскаго превышши еси, Богородице Дево, честнейшая херувим, и славнейшая без сравнения серафим, предстоящи бо Сыну Твоему на Небеси, выну молишися Ему за род христианский, сего ради и начертание сей песни ангельской на иконе Своей имаши. Не престани молитися и о нас, недостойных, у престола Вседержителя, да с радостию вопием Господеви: Аллилуия. Икос 9 Ветии многовещаннии не возмогут по достоянию восхвалити предивная чудеса, от святыя Твоея иконы являемая, изумевает же ум всяк пети Тя, Богородице. Ты же, яко благая сущи, приими от нас похвалы сия: Радуйся, за христиан Сыну Твоему усердно молящаяся; Радуйся, страну нашу святым Твоим омофором покрывающая. Радуйся, ум наш к Богу приводящая; Радуйся, злыя наша помыслы искореняющая.

Радуйся, сердце наше любовию к Богу воспламеняющая; Радуйся, хотение наше ко благу наставляющая. Радуйся, гнев Божий, праведно на ны движимый, скоро утоляющая; Радуйся, козни духов злобы разрушающая. Радуйся, от их нападения нас охраняющая; Радуйся, во искушениих плоти и духа крепкая помощнице. Радуйся, падших скорое востание; Радуйся, к Богу наше дерзновение. Кондак 10 Спасения ищуще, к Тебе прибегаем, Милосердная Мати, и икону Твою святую ныне обстояще, со благоговением и верою чествуем, ибо всем покланяющимся Тебе скорое вспоможение подаеши, и во иных градех и весех чтущих Тя полезное прошение исполняеши. Темже, воспоминая неисчетная чудотворения Твоя, вопием Всемогущему Богу: Аллилуиа.

Икос 10 Стена еси Ты, ограждающая нас от всяких болезней, всем с верою призывающим Тя в помощь, Пресвятая Дево Богородице. Ты бо, Мати, младенцу, зело страждущему, исцеление даровала еси. Сего ради, прославляюще Твое Матернее милосердие, благодарственными усты вопием Ти вси из глубины души: Радуйся, яко по молитве пред иконою Твоею болезни лютыя прекращаются; Радуйся, всем во всякой потребе вся полезная и благая подавающая.

Ты же, яко благая сущи, приими от нас похвалы сия: Радуйся, за христиан Сыну Твоему усердно молящаяся; Радуйся, страну нашу святым Твоим омофором покрывающая. Радуйся, ум наш к Богу приводящая; Радуйся, злыя наша помыслы искореняющая. Радуйся, сердце наше любовию к Богу воспламеняющая; Радуйся, хотение наше ко благу наставляющая. Радуйся, гнев Божий, праведно на ны движимый, скоро утоляющая; Радуйся, козни духов злобы разрушающая. Радуйся, от их нападения нас охраняющая; Радуйся, во искушениих плоти и духа крепкая помощнице. Радуйся, падших скорое востание; Радуйся, к Богу наше дерзновение.

Кондак 10 Спасения ищуще, к Тебе прибегаем, Милосердная Мати, и икону Твою святую ныне обстояще, со благоговением и верою чествуем, ибо всем покланяющимся Тебе скорое вспоможение подаеши, и во иных градех и весех чтущих Тя полезное прошение исполняеши. Темже, воспоминая неисчетная чудотворения Твоя, вопием Всемогущему Богу: Аллилуиа. Икос 10 Стена еси Ты, ограждающая нас от всяких болезней, всем с верою призывающим Тя в помощь, Пресвятая Дево Богородице. Ты бо, Мати, младенцу, зело страждущему, исцеление даровала еси. Сего ради, прославляюще Твое Матернее милосердие, благодарственными усты вопием Ти вси из глубины души: Радуйся, яко по молитве пред иконою Твоею болезни лютыя прекращаются; Радуйся, всем во всякой потребе вся полезная и благая подавающая. Радуйся, никогоже отревающая; Радуйся, в семействах мир и дружелюбие устрояющая. Радуйся, матерей детородящих скоро и безболезненно от бремени разрешающая; Радуйся, чад их благодатно охраняющая. Радуйся, скорбным вдовицам и сирым помогающая; Радуйся, в брани нашей со духами злобы нам помогающая. Радуйся, от наветов вражиих нас спасающая; Радуйся, от клеветы и досаждения охраняющая.

Радуйся, благая Домостроительнице, житие наше добре устрояющая. Кондак 11 Пение наше, аще было бы и тмочисленное, не довлеет к достойному прославлению милостей Твоих, Всехвальная Владычице, яже непрестанно изливаеши роду человеческому. Мольбу безчадных супругов, пришедших к чудотворней иконе Твоей, не оставила тщетною, но даровала еси им милость деторождения. Тем же, да не неблагодарни явимся пред Тобою, по силе нашей похвальная восписуем Ти с любовию, вопия Богу: Аллилуиа. Икос 11 Яко светоприемную свещу зрим Твою честную икону, Пречистая и Преблагословенная Дево Богородице, невещественный в душах наших возжигающе огнь любви к Тебе, Всеблагая. Ты же приими веру и усердие наше, направи на стези истины путь наш, умоли Господа и Сына Твоего, да спасет нас, имиже весть судьбами, да не погибнем в нераскаянии о гресех наших, и услыши моление к Тебе взывающих: Радуйся, чрез икону Твою нам благодеющая; Радуйся, Матерния щедроты Твоя на нас изливающая.

Соколов выполнил новый оклад, накладные орнаментированные нимбы с бриллиантами и алмазами и корону на главу Божией Матери; на икону изготовили также новую, бронзовую раму. В том же году худож. Васильев провел реставрационную расчистку В. С началом первой мировой войны, рус.

В авг. Miscellanae rerum ad statum ecclesiasticum in magno Lituaniae Ducatu pertinentum. Vilnae, 1650; Изображение икон Пресв. Вильно, 1864. Виленский св. Белоруссия и Литва: Ист. Островоротная, или Стробрамская чудотворная икона Богородицы, в г. Вильна, 18902. Виленская св. Вильна, 1895; Историческая поминка: К 400-летию пребывания в г.

Вильне чудотворной Цареградской иконы Пресв. Пискун В Вильнюсе, в старой части города, рядом с костелом святой Терезии и православным монастырем Святого Духа, находится святыня, чтимая и православными, и католиками, - Островоротная или Остробрамская икона Божией Матери , в прошлом именуемая также Корсунской Благовещенской это связано с тем, что икона является частью композиции Благовещения, и с легендой о древнем происхождении из Корсуни — древнерусское название Херсонеса. Икона находится в часовне над воротами, называемыми в народе «Острыми воротами» или «Острой Брамой» от польск. От названия ворот произошло и название образа, который издавна над ними помещался. Считается одной из главных христианских святынь Вильнюса и Литвы. Происхождение О происхождении Виленской Остробрамской иконы Божией Матери существует несколько преданий. Одно из них основано на предании о том, что икона чудесным образом появилась в Вильне - столице княжества Литовского, на Острых воротах 14-го апреля 1431 г. Другая - что икона была прислана великому князю литовскому Ольгерду греческим императором Иоанном Палеологом в знак принятия князем христианства. Согласно третьей версии образ Божией Матери привезен из Херсонеса Таврического или Корсуни великим князем литовским Ольгердом в числе военных трофеев. Известно, что в 1341-1373 годы князь Ольгерд совершил несколько успешных походов против крымских татар.

О том, когда именно была привезена икона, прямых свидетельств нет. Однако исследователи склоняются к тому, что это произошло после победоносного похода на Корсунь в 1363 году. Историк Теодор Нарбут при написании книги «Древняя история литовского народа» имел под рукой рукопись Даниеля Лодзяты, на которую сослался дважды. В заметке, датированной 1653 годом, каноник Лодзята сообщает следующее: «Великий князь литовский Ольгерд сокровищами Херсонеса обогатил свои сокровищницы; наследники его большую часть церковных украшений раздали церквам города Вильны. В числе этих сокровищ - подлинное изображение Пресвятой Девы Марии; Она будто стоит перед лицом Божественного вестника Архангела Гавриила. Теперь мы видим Благодатную в часовне кармелитов на восточных воротах города, называемых обыкновенно Острыми, что документально подтверждается письменными свидетельствами упомянутого ордена «. Свидетельство каноника Лодзяты — наиболее древнее из дошедших до нас свидетельств об Остробрамской иконе Божией Матери. О существовании подобных сведений упоминает и кармелитский писатель Гилярион, писавший об Остробрамской иконе в 1761 году. Католики видят в Остробрамской иконе образ Непорочной Девы Марии, который возник в западно-европейском искусстве во второй половине 16 века. Польская версия поддерживает гипотезу о том, что Остробрамская икона была написана в 1619 г.

Все версии о происхождении иконы представляют интерес скорее исторический. Для молитвенного почитания вопрос о том, кто и в каком веке написал икону, существенного значения не имеет, так как почитается не творение рук человеческих, а Первообраз - Та, чей образ иконописец воплотил на доске. Почитается и католиками, и православными — Матерь Божия. История Полагают, что первоначально святая икона была подарена в храм Живоначальной Троицы, построенный при содействии супруги великого князя Ольгерда тверской княжны Иулиании Александровны, а затем помещена над Острыми воротами. Есть свидетельства, что в 1431 году икона Богородицы уже находилась над Острыми воротами. Дальнейшая судьба этого образа тесно переплетается с судьбой Православия в Литве. После подписания в 1569 году Люблинской унии Литвы с Польшей, в Литовских землях стала насаждаться церковная уния с Римом. Многие храмы, в том числе и Свято-Троицкий монастырь, перешли в руки униатов, но православные успели перенести икону в храм Святителя Николая. Однако в 1609 году и этот храм перешел к униатам, и икона возвратилась на прежнее место над Острыми воротами. В 1624 г.

Кармелиты выстроили в 1671г. После пожара Вильны в 1741г. В 1812г. После закрытия в 1832г. Впоследствии икона пребывала в часовне Острых ворот Вильны, в громадном киоте. Икона была покрыта золоченой ризой, а также множеством металлических приношений в виде изображений святых и разных частей тела, которые свидетельствовали об оказанных благодеяниях Богоматери человеческому роду. Под иконой был устроен латинский престол на котором ежедневно совершалось не менее двух литургий. Иконография Остробрамская икона Божией Матери относится к редкому типу изображения Богоматери без младенца в руках. Икона написана темперой на двух соединенных дубовых досках размером 1,63 х 2 м и толщиной 2 см, покрытых тонким слоем грунта. Риза выполнена в барочной манере виленскими мастерами в конце XVII века.

Остробрамская икона является частью композиции Благовещения, поэтому образ называли иногда Корсунской Благовещенской иконой. Дева Мария изображена в момент явления ей архангела Гавриила; соответствующая часть изображения архангела утрачена. На лике Ее выражение глубокого мира, сосредоточенности и девственной скромности. Над головой Ее к ризе прикреплена двуярусная корона — барочная корона Царицы неба, рокайльная корона королевы Польши. По всем направлениям от лика идут длинные лучи. Позднее в 1849 году внизу иконы была помещена большая серебряная вота дар, данный по обету, ради исцеления или исполнения какого-либо желания в виде полумесяца с выгравированным текстом на польском языке: «Благодарность Тебе приношу, Матерь Бога, за выслушивание моих просьб, и прошу Тебя, Мать милосердная, сохрани меня по-прежнему, в любви и опеке Твоей Пресвятой WII1849 года ». Виленская Остробрамская икона Божией Матери — чудотворная икона, широко почитаемая православными и католиками в Белоруссии, Литве, на Украине и в Польше. В настоящее время общественное богослужение перед Остробрамской иконой совершается по римско-католическому обряду, но с личной молитвой и поклонением к этому образу по-прежнему притекают и православные. Списки Остробрамской иконы Божией Матери занимают подобающее место как в православных храмах Литвы, так и в домах верующих. Кондак Возбранной Воеводе и предивной Заступнице рода христианскаго, благоизволившей от святыя Своея иконы изливати нам струи благодатных исцелений, похвальная восписуем Ти раби Твои, Богородице.

Ты же, яко благая Заступница чтущих Тя, от всяких нас бед свободи, да зовем Ти: Радуйся, Владычице, иконою Твоею Остробрамскою благодать и милость нам являющая. Прими хвалебное пение сие от нас недостойных раб Твоих, и вознеси молитвы наша ко престолу Сына Твоего и Бога нашего, да милостив будет нам, грешным, и да пробавит благость Свою чтущим Тя и с верою и любовию покланяющимся чудотворному образу Твоему. К кому бо возопиим Владычице? К кому прибегнем в горестях наших, аще не к Тебе, Царице Небесная? Кто плач наш и воздыхания наша приимет, аще не Ты, Пренепорочная, Надеждо христиан и прибежище нам грешным? Кто паче Тебе в напастех защитит? Тем же молим Тя усердно: покрый Твоим ходатайством наша прегрешения, защити нас от враг видимых и невидимых, умягчи сердца злых человек, возстающих на нас. О Мати Господа нашего Творца! Ты еси корень девства и неувядаемый цвет чистоты. Прими недостойную молитву нашу и соблюди нас в чистоте душевней, сохрани нас от навета злых человек и от внезапныя смерти, и даруй нам прежде конца покаяние.

Помилуй нас в дневных часех и утренних и вечерних, и во всякое время сохрани нас: стоящих, седящих соблюди, и на всяком пути ходящих, и в нощных часех спящих снабди, покрый и заступи. На всяком месте и на всякое время буди нам, Мати Преблагая, стена необоримая и заступление крепкое. Ты хранительница жизни всея нам явися, Пречистая; Ты нас избави от бесов в час смерти; Ты и по смерти упокоение обрести испроси у Сына Твоего и Бога нашего. Мы же, грешнии, со упованием моления Тебе возносим и умильно вопием: радуйся,Благодатная; Радуйся, Обрадованная; радуйся, Преблагословенная; Господь с Тобою, с Тобою с нами. К Тебе прибегаем, яко к несомненней и скорой Заступнице нашей, и Тебе, яко всемогущей Помощнице, сами себе и друг друга и весь живот наш по Христе Бозе предаем, Ему же подобает всякая слава, честь и поклонение со безначальным Его Отцем, со Пресвятым и благим и животворящим Его Духом, ныне иприсно, и во веки веков. Воззри милостиво на предстоящия пред святою иконою Твоею люди сия, усердно молящияся Тебе, и сотвори предстательством Твоим и заступлением у Сына Твоего и Бога нашего, да никто же отыдет от места сего тощ упования своего и посрамлен в надежде своей, но да приимет кийждо от Тебе вся по благому изволению сердца своего, по нужде и потребе своей, во спасение души и во здравие телу. Наипаче же осени и огради покровом Твоим, Милосердная Мати, Церковь Твою Святую, вышним Твоим благословением архиереи наши православныя укрепи, миром огради, и Святей Твоей Церкви целых, здравых, честных, долгоденствующих право правящих слово Своея истины даруй, от всех же видимых и невидимых враг, со всеми православными христианы, милостиво избави, и во православии и твердей вере до конца веков непоступно и неизменно сохрани. Призирай благосердием, Всепетая, и призрением милостиваго Твоего заступления на всю страну нашу, грады наша и град сей [или: храм сей, или: и духовный вертоград, зде сущий], и на сия богатыя Твоя милости неоскудно изливай. Ты бо еси всесильная Помощница и Заступница всех нас. Приклонися к молитвам и всех раб Твоих, ко святей иконеТвоей зде притекающих, услыши воздыхания и гласы, имиже раби Твои молятся во святем месте сем.

Аще же и иноверный, и иноплеменник, зде преходя, помолится, услыши, чадолюбивая Госпоже, и сего человеколюбне и милостивно соделай, яже к помощи ему и ко спасению.

Похожие новости:

Оцените статью
Добавить комментарий